dilluns, 27 d’octubre de 2014

Com elaborar de manera eficient la presentació power point del primer projecte

Procedència: http://slidesha.re/1wNWVp8
Aquest divendres fareu en públic per grups de tres la presentació del projecte de viatge cultural que heu dissenyat dies arrere. Demà dimarts treballareu en línia per tal d'elaborar-les en equip, "col·laborativament" mitjançant l'aplicació de DRIVE destinada a fer presentacions amb autors múltiples de manera sincronitzada. Farem una ullada a aquests consells sobre la manera de confeccionar una presentació exitosa.

Com elaborar presentacions eficients per Àngels Fusté Gamisans

En esquema, són aquestes les idees principals:
  1. Triar una tipografia fàcil de llegir i escriure en un cos gran (> de 20 punts al text i títols més grans). Convé alinear més que centrar, i la lletra ha de contrastar bé sobre el fons, per tant, no trieu imatges complicades que dificulten la lectura.
  2. Escriviu un màxim de 6 línies per diapositiva i no més de 6 mots per línia.
  3. Utilitzeu lletres de colors, (no més de cinc colors diferents), varieu-ne la font, (3 tipus), i en diferents mides.
  4. Les imatges usades han de captar l'atenció, no distorsionar-la.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada