divendres, 28 de novembre de 2014

Com hem fet el debat sobre la Llei d'Eutanàsia


Aquesta i l'entrada següent recapitulen les darreres activitats de classe: la realització del debat i el segon videoblog.
Pel que fa al debat, cal insistir en el fet que una sola pràctica només inicia l'estudiant en el protocol a seguir i les habilitats a desplegar:
  • la decisió i formulació del tema, 
  • la recerca de dades i compartició amb el professor en línia (DRIVE), 
  • la visió d'un parell d'exemples de debat televisiu, 
  • la revisió dels tipus d'arguments i les fal·làcies, 
  • la distinció entre premissa i argument, 
  • la incorporació conscient de nous actes de parla i fórmules lingüístiques
  • la repartició de rols: participants, moderador, secretari, observadors...
  • l'audició i valoració dels resultats (encara pendent de realitzar pel grup, però ja fetes pel professor); etc.
Com a breu memòria de l'activitat enllacem amb dos documents sobre els quals hem treballat per a preparar el tema de debat i l'observació que ha fet una alumna i el professor de l'activitat oral final. Incrustem, així mateix, l'àudio complet del debat, sense talls, malgrat la deficiència de so en alguns fragments. Aviat en farem les valoracions a classe.
1.Fitxa preparatòria del debat (tria del tema)
2.Consells i fitxes per al moderador, el secretari, els participants i l'observador. 3.Document àudio del debat en DRIVE (audible i descarregable des d'ací)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada